Умови гарантії
1. Гарантійні зобов’язання не поширюються на витратні запасні частини та матеріали (мастила, фільтри, технічні рідини, автокосметику, лампи, свічки, електронні блоки, запобіжники тощо). Даний вид товару перевіряється на його цілісність та працездатність у момент отримання. На електричні товари-гарантія не поширюється і обмежується фактом працездатності на момент монтажу.
2. Товар, що має візуальні дефекти (зумовлені процесом виробництва або зберігання) може бути замінений на аналогічний або відшкодована його повна вартість.
3. Якщо інший вид товару підлягає поверненню через його дефект, і він уже встановлювався на автомобіль, Вам необхідно оформити претензію, надавши такі документи:
- довідку та укладання сервісної станції про проведення робіт із встановлення даного товару на автомобіль клієнта та його непридатність;
- копію замовлення-наряду автосервісу, де проводилося встановлення товару на автомобіль;
- копію ліцензії даного сервісу на проведення робіт із встановлення цього виробу та обслуговування даного типу автомобіля;
- копію сертифіката відповідності на надання послуг, що надаються сервісом;
- документ, що підтверджує факт придбання Товару у Продавця.
Звертаємо Вашу увагу на те, що у претензії Вам може бути відмовлено у разі самостійного встановлення запчастин.
4. Продавець не несе гарантійних зобов’язань, якщо є:
- нормальне та природне для певного терміну експлуатації знос деталі;
- ушкодження деталі внаслідок ДТП, неграмотної її установки або недбалої експлуатації, або будь-яке інше механічне пошкодження;
- несправність запасних частин паливної системи або системи випуску внаслідок використання класу палива, моторного масла не передбачених виробником автомобіля або інших технічно несумісних/непередбачених деталей;
- пошкодження (особливо деталей підвіски та кермового управління), що виникли через неакуратне водіння на нерівностях дороги або внаслідок суттєвих дефектів дорожнього покриття;
- установка деталі клієнтом самостійно або на СТО, що не має сертифіката на проведення цього виду робіт;
5. Повернення з інших причин можливе за повної справності товару та за умови, що він не встановлювався на автомобіль. Такий товар може бути повернений Вами або замінений протягом 14 днів з наступних причин:
- помилка менеджера при доборі товару;
- різночитання технічної документації;
- помилка складу при відборі Вашого товару;
- брак виробника.
6. Повернення товару здійснюється за попереднім погодженням. Продавець не здійснює виїзд до Покупця при поверненні товару.
7. Вимоги до товару, що повертається:
- товар приймається до повернення тільки в початковій упаковці, в якій його було відпущено клієнту, незалежно від причини повернення;
- упаковка не повинна містити будь-які написи та/або бути пошкодженою.
8. Гарантійний термін на необумовлені в п.1 товари становить щонайменше 30 календарних днів або більше, залежно від типу товару.
9. Умови повернення у випадках, коли товар повертається необґрунтовано (за винятком браку):
якщо з продажу пройшло трохи більше 14 днів, товар може бути прийнятий від покупця з поверненням 100% вартості деталі;